איפור עדין: כיצד לאפר למראה טבעי ועדין

תוכן עניינים

ישנן נשים שמעדיפות מראה מאופר ועשוי וישנן כאלו שמעדיפות את המראה העדין והטבעי, שיהיה מורכב מאיפור קליל ומחמיא. מטרת האיפור היא להדגיש את היופי הטבעי של האישה ולהדגיש את האזורים המחמיאים בפניה. עם שימוש נכון במוצרים ניתן ליצור את המראה הקליל והעדין שנשים מבקשות להשיג ושכל אחת יכולה ליצור. במאמר זה נחשוף בפניכן את הטיפים ליצירת מראה טבעי ועדין ולגמרי לבד!

נתחיל בבסיס

בכדי ליצור מראה טבעי ועדין רצוי להשתמש בגוונים טבעיים שיתאימו לגוון העור שלך על מנת להדגיש ולחזק את התווים המחמיאים של פניך. תחילה השתמשי בקרם פנים שיהווה בסיס למריחת המייקאפ, השתמשי בקרם שתואם את סוג עורך ונספג מהר. כאשר את בוחרת מייקאפ וודאי כי הגוון כמה שיותר קרוב לגוון עורך ליצירת מראה אחיד. רצוי שהמייק אפ יהיה בעל כיסוי קליל ולא כבד בכדי לשמור על מראה טבעי, מייקאפ עם כיסוי מלא ייתן מראה עשוי מדי ומומלץ לערבב אותו עם קרם פנים על מנת להקליל אותו.

מהם הטיפים ליצירת מראה טבעי ליום יום?

בכדי ליצור מראה טבעי ליום יום רצוי לבחור בגוונים שיצרו הרמוניה עם גוון עורך ולא יראו בולטים מדי בפנייך. צבעי הניוד על כל גווניהם יוצרים מבחר גדול שיעזור לך להתאים עבורך את הגוונים המתאימים ביותר. בכדי ליצור הצללות בחרי בגוונים כהים יותר מגוון עורך ובכדי להאיר בחרי בגוונים בהירים יותר. לכל גוון יש תת גוון, וורוד או צהוב, בדקי מהו תת גוון העור שלך ולפי זה עשי התאמה לגוונים שיתאימו לפנייך. בכדי ליצור מראה זוהר השתמשי מעט בשימר בעל מרקם משי בגווני זהב, זהב ניוד, ניוד ורדרד וברונזה. 

איך ליצור מראה איפור טבעי לערב?

איפור טבעי אינו תקף רק ליום יום ולמראה קז'ואלי, אפשר ליצור מראה טבעי גם כאשר את יוצאת בערב או הולכת לאירוע. הדגישי את עינייך בעזרת מסקרה, אך בכדי ליצור מראה טבעי מרחי מעט שכבות ממנה בכדי שהריסים יראו קלילים וטבעיים. בשימוש עם צלליות העלי מעט את טון הגוון שלהן למראה מעט מעושן, השתמשי בגווני חום. לשפתיים השתמשי בגווני ניוד לאזן מעט את העיניים המודגשות, במידה ואת בוחרת בעיניים ניטרליות הדגישי את השפתיים בצבע מעט יותר דומיננטי. להשלמת המראה הוסיפי גלוס נוזלי בגוון טבעי עם גימור מאט למראה קטיפתי ועדין.

לסיכום:

המראה הטבעי בא להדגיש ולחזק את תווי הפנים הקיימות ולהאיר את האיכויות של תווי פנייך. רכשי מגוון מוצרים בגוונים טבעיים שיתנו לפנייך זריקת אור וטבע עדינה ומאירה, התאימי את הגוונים לפי הצורך. הכי  חשוב לזכור לשמור על קלילות, הקלילי כמה שיותר את המרקם  ואת הכמות ושמרי על מינון עדין של צבע להשגת המראה הטבעי.

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר את השינה

איך אפשר לשפר את השינה שלי?

למצב השינה שלנו יש השלכות משמעותיות על הבריאות הפיזית, הרווחה הנפשית ואיכות החיים הכללית. על אף חשיבות זו, אנשים רבים מתמודדים עם בעיות שינה שונות,

הקשר בין מזרון לכאבי גב

הקשר בין מזרון לכאבי גב

אם אתם סובלים מכאבי גב כרונים, אז בטוח שכבר התחלתם לבדוק כמה כיוונים כדי למצוא את המקור לבעיה ואז לטפל בה. העניין הוא שבהרבה מאוד

מותגי האיפור הפופולריים ביותר

בעולם כמו היום, איפור הפך לחלק משגרת הבוקר בחיי היומיום עבור אנשים רבים. תעשיית היופי גדלה באופן אקספוננציאלי, ומציעה שפע של מותגים הנותנים מענה להעדפות,

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן