מה עדיף? איפור רגיל או איפור קבוע? כל היתרונות והחסרונות של איפור רגיל לעומת איפור קבוע

תוכן עניינים

איפור הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. מרבית הנשים בוחרות להתאפר בחיי היום יום שלהן. קיימים שני סוגים מרכזיים של איפור: איפור קבוע ואיפור רגיל. 

אז מה עדיף בשבילכן איפור קבוע או איפור רגיל? מה היתרונות והחסרונות של איפור קבוע ורגיל והאם הם עולים זה על זה?

מהו איפור רגיל ?

איפור רגיל הוא כל סוג של איפור שבכל פעם שרוצים שיהיה על הפנים יש למרוח אותו בעצמך. איפור רגיל הינו איפור שיכול לרדת מעור הפנים באמצעות מסירי איפור רגיל שונים. בין סוגי האיפור הרגיל ישנם גם: קונסילר, מסקרה, פודרה, מייק אפ, סומק,  ג'ל ריסים, ג'ל גבות, עיפרון עיניים ועוד. 

סוגי האיפור הרגיל מתחלקים לאזורים שאליהם הם מותאמים:

אזור העיניים – מותאם האיפור מסוג מסקרה , עפרון עיניים, קונסילר , ג'ל גבות וג'ל ריסים.

פני עור הפנים – מותאם האיפור מסוג מייק אפ, סומק, קונסילר ופודרה.

מהו איפור קבוע ?

איפור קבוע הינו איפור פשוט בצורת קעקוע. בימינו איפור קבוע הופך נפוץ יותר ויותר. מרבית הנשים שבוחרות באיפור קבוע לא מקעקעות על פניהן מספר נרחב של קעקועים מרהיבים. אותן הנשים בדרך כלל בוחרות בסגנון פשוט וטבעי.

האיפור הקבוע למעשה מקבע צורה מסוימת של איפור על פני מי שבוחרת בו ויוצר מצב שהאיפור אינו ניתן להסרה כמו איפור רגיל. 

היתרונות והחסרונות של איפור קבוע מול איפור רגיל:

  1. לא ניתן להסיר את האיפור הקבוע בקלות – כך שלמעשה מחד גיסא אם הלקוחה שבחרה באיפור הקבוע אינה מרוצה היא צריכה לעבור תהליך לייזר רב שלבי ומכאיב בכדי להסיר את קעקועי האיפור. 

 מאידך, אם הלקוחה אכן מרוצה מהאיפור היא איננה צריכה להתעסק בקניית תכשירים להסרת איפור כל יום. היא אף לא זקוקה לתכשירי איפור רגילים כמו קונסילר, מסקרה, פודרה, מייק אפ, סומק, ריסים, גבות, עיפרון עיניים ועוד…

  1. חיסכון בזמן – האיפור הקבוע חוסך את זמן האיפור שנדרש לבנות שבוחרות באיפור רגיל. 
  1. איפור מדוייק – האיפור הקבוע נעשה על ידיי מומחות בתחום ולכן הוא נותן דיוק ומקצועיות לאיפור שלך מידי יום.
  1. מצב בריאותי טוב יותר – האיפור הקבוע הן עוזר למנוע שימוש באיפור שגורם לאלרגיות והן מונע מחסימת נקבוביות העור כפי שקורה במצב של בחירה להתאפר באיפור רגיל.
  1. זיהומים מאיפור קבוע – בתהליך יצירת האיפור הקבוע נכנסת מחט מתחת לעור אשר מקבעת את פיגמנט האיפור שנבחר. במידה והמחט או החומרים אינם היגיינים מספיק עלול להגרם זיהום חמור מתחת לעור הפנים.
  1. התחייבות לכל החיים –  האיפור הקבוע יוצר מצב התחייבותי לאיפור ומונע את יכולת הבחירה בכל יום אם להתאפר או לא. אותה התחייבות לא נדרשת מאיפור רגיל אשר ניתן להסרה ולשינוי בקלות באמצעות תכשירים פשוטים.
נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר את השינה

איך אפשר לשפר את השינה שלי?

למצב השינה שלנו יש השלכות משמעותיות על הבריאות הפיזית, הרווחה הנפשית ואיכות החיים הכללית. על אף חשיבות זו, אנשים רבים מתמודדים עם בעיות שינה שונות,

הקשר בין מזרון לכאבי גב

הקשר בין מזרון לכאבי גב

אם אתם סובלים מכאבי גב כרונים, אז בטוח שכבר התחלתם לבדוק כמה כיוונים כדי למצוא את המקור לבעיה ואז לטפל בה. העניין הוא שבהרבה מאוד

מותגי האיפור הפופולריים ביותר

בעולם כמו היום, איפור הפך לחלק משגרת הבוקר בחיי היומיום עבור אנשים רבים. תעשיית היופי גדלה באופן אקספוננציאלי, ומציעה שפע של מותגים הנותנים מענה להעדפות,

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן