סובלים מצינונים בחורף? אלו 5 תרופות סבתא טבעיות שכדאי לכם לנסות להפחתת שיעולים, חום, כאב ראש ועוד.

תוכן עניינים

אתה לא יכול לברוח מהחורף, אבל אתה יכול לנקוט צעדים כדי להפוך את העונה למהנה יותר.

לעתים קרובות, כאשר אנו חולים במהלך חודשי החורף, הסיבה לכך היא שמערכת החיסון שלנו נפגעת. אנו נלחמים בזיהומים ויראליים בזמן שהמערכת החיסונית שלנו נלחמת בצינון והצטננות. סיבה נוספת לכך שאנשים מצטננים היא השינוי בטמפרטורה. בדרך כלל, מערכת החיסון שלנו פועלת לשמירה על בריאותנו בתקופה זו של השנה, אך כאשר אנו חווים שינויים דרסטיים בטמפרטורה, היא עלולה לגרום לנו להיות חשופים יותר למחלות.

נסו את 5 תרופות הסבתא הטבעיות שהוכחו כיעילות בהפחתת שיעול, חום, כאבי ראש ועוד.

1) ג'ינג'ר

2) דבש ולימון

3) שיבולת שועל עם חלב (זה גם יעזור להם לישון טוב יותר)

4) מרק עוף (זה יעזור לחום או לכאבי ראש)

5) בננות

ג'ינג'ר

ג'ינג'ר יכול לעזור להפחית שיעול ולשפר את הבריאות הכללית. יש לו תכונות אנטי דלקתיות, מה שאומר שהוא יכול להפחית כאבים ולרפא חתכים וחבלות. זה גם עוזר להרגיע כאבי גרון ולהגביר את חילוף החומרים. ג'ינג'ר הוא מרכיב פופולרי בתה, מרקים או אפילו כמנת חריפה מתובלת המסייעת להילחם בצינון החורף!

דבש וסוכר

הדבש נהדר גם לכאבי גרון מכיוון שהוא מאיץ את תהליך ההחלמה על ידי הריגת חיידקים הגורמים לזיהום. דבש מעורבב עם לימון יכולה לעזור בשיעול על ידי ציפוי הגרון. דבש גם מסייע לחיזוק המערכת החיסונית, מה שיעזור לגוף להילחם בזיהומים מהר יותר מאשר רק לקחת תרופות לבד. דבש משמש לעתים קרובות כתרופה טבעית לילדים שיש להם יותר מדי תרופות נגד שיעול שהפכו אותם למנומנמים או היפראקטיביים מכיוון שיש לה פחות תופעות לוואי מאשר יתר על המידה. דבש מתוק מאוד וניתן להשתמש בו להמתקת כל מנה. לימון הוא חמוץ, אבל יש לו הרבה יתרונות בריאותיים.

דבש שימש מאז ימי קדם כתרופה טבעית למחלות רבות. הוא גם בטוח לבישול מכיוון שהוא בדרך כלל בטוח למזון, אלא אם כן מכינים בו משהו חומצי.

לימונים חמצמצים, אך יש להם המון יתרונות בריאותיים – מי לימון לפני או במהלך היום מסייעים בעיכול, במאבק בהצטננות ואפילו בירידה במשקל.

שיבולת שועל עם חלב

שיבולת שועל היא אופציה לארוחת בוקר בריאה שהיא גם משביעה וגם משביעה. אתה יכול לקבל את זה לבד או להוסיף לו חלב, בהתאם להעדפתך. אני ממליץ להוסיף חלב לשיבולת שועל כי זה הופך אותם לקרמים ומלאים יותר לדעתי. שיבולת שועל מבושלת במים מזינה יותר מכיוון שהם שומרים יותר ויטמינים ומינרלים. היתרונות הבריאותיים של אכילת שיבולת שועל. שיבולת שועל היא דגנים מלאים העשירים בסיבים תזונתיים, חלבונים וחומרים מזינים חיוניים רבים אחרים. הוא מכיל גם נוגדי חמצון. מחקר מצא שאנשים שאוכלים שיבולת שועל לארוחת הבוקר עלולים להיות בסיכון נמוך יותר לפתח סוכרת מסוג 2 והשמנת יתר. שיבולת שועל היא ארוחת בוקר בריאה ומזינה. זוהי גם ארוחה קלה, מהירה ופשוטה להכנה. שיבולת שועל עשירה בסיבים המסייעים לגוף לווסת את רמות הסוכר בדם ולעזור בירידה במשקל. החלב מספק סידן, ויטמין B-12 וחומרים מזינים אחרים כמו אשלגן, זרחן וריבופלבין.

מרק עוף

מרק עוף מסורתי נתפס כאוכל מנחם. הוא מוגש בדרך כלל עם לחם, אטריות או אורז כדי להקל על האכילה. ניתן לטעום את מרק העוף בירקות, אטריות, אורז, כופתאות, פסטה ובשרים אחרים. יש אנשים שאולי אפילו מוסיפים ביצים גולמיות קלופות למרק רגע לפני שאוכלים אותו. מרק עוף שימש כתרופה למחלות כמו הצטננות, חום וכאבי בטן. האזכור המוקדם ביותר של מרק עוף כטיפול הוא בסיפור עם רוסי מהמאה ה -18, בו שימש לרפא את איוון איבנוביץ 'ממחלתו. סיפור העם מספר את הדרך כיצד אמו של איוון מכינה לו מרק עוף שיעזור לו להתאושש ממחלתו. מרק עוף הוא מאכל מסורתי שקיים מאות שנים. זהו מרק של מים, מלח ועצמות עוף שניתן להכין עם מגוון עשבי תיבול וירקות.

בננות

בננות הן חטיף בריא נהדר, אך ישנם מאכלים אחרים שעשויים להיות אפילו בריאים יותר. הוכח שבננות מפחיתות כולסטרול ולחץ דם, מפחיתות את הסיכון לסרטן, מסייעות בהגנה מפני סוכרת ויכולות לסייע במניעת התקפי אסתמה. למרות שבננות הן חטיף בריא נהדר, ישנם מאכלים אחרים שעשויים להיות אפילו בריאים יותר. בננות הן פרי פופולרי ובריא. הם מכילים אשלגן, ויטמינים B6 ו- C, כמו גם סיבים. אין זה פלא שהם חלק בלתי נפרד מתזונה של אנשים רבים. הוכח שבננות יעילות במניעת הצטננות 

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר את השינה

איך אפשר לשפר את השינה שלי?

למצב השינה שלנו יש השלכות משמעותיות על הבריאות הפיזית, הרווחה הנפשית ואיכות החיים הכללית. על אף חשיבות זו, אנשים רבים מתמודדים עם בעיות שינה שונות,

הקשר בין מזרון לכאבי גב

הקשר בין מזרון לכאבי גב

אם אתם סובלים מכאבי גב כרונים, אז בטוח שכבר התחלתם לבדוק כמה כיוונים כדי למצוא את המקור לבעיה ואז לטפל בה. העניין הוא שבהרבה מאוד

מותגי האיפור הפופולריים ביותר

בעולם כמו היום, איפור הפך לחלק משגרת הבוקר בחיי היומיום עבור אנשים רבים. תעשיית היופי גדלה באופן אקספוננציאלי, ומציעה שפע של מותגים הנותנים מענה להעדפות,

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן