להתלבש קלאס באפס מאמץ

תוכן עניינים

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ. 

טישרט לחובבי הקז'ואל 

זה לא חוכמה לקנות חולצות מתוחכמות שעולות ביוקר. זו לא חוכמה להזמין את החליפות היקרות או את השמלות של הביוקר. החוכמה היא ללבוש את מה שמחמיא לגוף, בלי לשדר מאמץ ובלי להוציא הון על מותגים יותר מדי יקרים. קלאס באפס מאמץ אפשר להשיג כאשר מתאבזרים עם כמה טישרטים שווים. החוכמה היא לבחור את הדגמים שמחמיאים לגוף שלכם וגם יש בהם טוויסט מעניין. הטוויסט המעניין יכול להגיע בדמות צבע נועז או הדפס שמביא אמירה אישית שמייצגת אתכן או אתכם. אבל מה שממש משדג את הטישרט זה השילוב הנכון, עם פרטי לבוש נוספים, המכנס שתבחרו, החצאית או שלל אקססוריז שווים. 

שילוב צבעים נכון 

אחת הטעויות שלא כדאי ליפול בהן היא לבצע שילובי צבעים לא נכונים. אפילו אם בוחרים מותגי איכות, חוסר התאמה בצבעים יוצר דיס הרמוניה. כדי להגיע למראה הנכון והלא מתאמץ, הקפידו על שילובי צבעים בין חולצה למכנס, בין מכנס לנעלים או בין שמלה לעליונית. אם רוצים לשבור את המראה עם הנגדה מסוימת, זה יהיה רעיון טובה להיעזר באקססוריז. אקססוריז משלים בצבע מנוגד יכול לתת טוויסט יפה, בלי לצאת מהגבולות יותר מדי. 

אקססוריז שמשלימים את הלוק הנכון 

הקלאס שיאפשר לכם להציג חזות נהדרת ובלתי מתאמצת נשען על אקססוריז שבוחרים בקפידה. למשל:

  1. תיק מתוקתק – הטישרט הכי סטנדרטי ייראה מושלם לצד התיק הנהדר והיפה שגילית. 
  2. משקפי שמש עדכניים – אם אתם אוהבים חולצות בסגנון פשוט, תוכלו להשלים את המראה עם משקפי שמש יותר צבעוניות. הניגוד הזה מכניס הרבה חיים ויופי, שמשתלבים נהדר. 
  3. שעון תכשיט או צמיד – שעון תכשיט יפה יכול לחזק את הלוק העדכני. הוא מוסיף קלאס ויכול להשלים סגנונות שונים של לבוש קזואל. 
  4. סנדלים מרהיבים ונוחים – בקיץ סנדלים קלילים ישלימו את המראה הנכון. אם לא אוהבים סנדלים, סניקרס קלילים יעשו את העבודה באותה המידה. 
נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

Portrait of a brutal bearded man in a red jacket and hat among the mountains

ג'קטים וקרדיגנים- להוסיף לכל לוק

בטח ראיתם אותם בחנויות בלי סוף, ג׳קטים וקרדיגנים אלו פריטי הלבוש שיוכלו לעזור לכם להשלים כל לוק שתרצו. בעיקר עבור עונות המעבר, אך לא רק,

Pretty young woman in white dress

בגדי מעצבים לנשים

עולם האופנה הוא עולם רחב ידיים המציע אפשרויות אינסופיות לנשים שמחפשות להביע את עצמן ואת אופיין הייחודי דרך הבגדים והאקססוריז. בגדי מעצבים לנשים אמנם יקרים

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן