השיטות הפשוטות להלבנת שיניים באופן טבעי

תוכן עניינים

השיניים עלולות להפוך לצבע בגלל מגוון סיבות, החל מצריכת קפה ועד לעישון ושתיית יין.

ישנן מספר שיטות להלבנת שיניים באופן טבעי. אחת הדרכים היא להשתמש במשחת שיניים המכילה מרכיב מיוחד הנקרא "חומר הלבנה". ישנם גם מוצרים ללא מרשם המכילים את אותו מרכיב שיכול לכל אחד בבית להשתמש בו. אבל אנחנו בחרנו להתמקד בפן הטבעי להלבנת שיניים.

אחת השיטות הפשוטות ביותר להלבנת שיניים היא שימוש במוצרים טבעיים הנמצאים במטבח שלנו. עם זאת, חשוב לברר איזה סוג שיניים יש לך כאשר בוחנים תרופות ביתיות למטרה זו. לחלק מהאנשים יש שיניים מצהיבות הנגרמות על ידי מזון או משקאות שהם צורכים, בעוד שאחרים עשויים לצבוע את אמייל השן עקב שחיקה של השיניים בלילה. אם השיניים שלך מצהיבות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות עם מרכיבים שנמצאים בארונות המטבח שלך. אם הצבע נובע מטחינת יתר בלילה, עליך לנסות לשנות את הרגליך ולפנות לרופא השיניים שלך לייעוץ כיצד להימנע מכך בעתיד.

הלבנת שיניים עם קליפות בננה

זהו מתכון להלבנת שיניים ללא צורך במשחת שיניים. יש אנשים הסבורים כי שיטות אלו שימשו כמה תרבויות עתיקות, כמו בני המאיה והאצטקים. שיטה זו אינה מומלצת על ידי רופאי שיניים כיוון שניסו אותה אומרים שהיא משאירה טעם מוזר בפה. זה גם יכול לפגוע באמייל השן ולהפוך את השיניים לרגישות לאורך זמן. אנשים שרוצים לנסות את השיטה הזו צריכים לנסות אותה בזהירות ולהתייעץ תחילה עם רופא שיניים. זהו סיפור מוזר שרובנו לא שמעו עליו מעולם. מסתבר שאם אתה רוצה להלבין את השיניים, אפשר לעשות זאת בעזרת קליפות בננה. קליפות בננות עשירות באשלגן המפרק חלבונים בפה. התוצאה היא שיניים לבנות יותר לאורך זמן אם תיישם אותן על השיניים.

הלבנת שיניים עם קליפות תפוז

בעזרת קליפות תפוזים ניתן להלבין שיניים על ידי שפשוף עור קליפת התפוז על השיניים. זוהי דרך טבעית להלבין שיניים ללא שימוש בכימיקלים או כל מרכיב שעלול להזיק. הוא גם זול יותר מטיפולים רבים אחרים בהלבנת שיניים.

הלבנת שיניים עם חומץ תפוחים ולימון

ניתן לערבב חומץ תפוחים ולימון ולהשתמש בהם כמלבין שיניים טבעי.

מערבבים בצנצנת 1 כף חומץ תפוחים, 1 כפית מיץ לימון ו -8 גרם מים ליצירת תערובת הלבנת שיניים טבעית. שפכו את התערובת על מברשת השיניים וצחצחו שיניים כפי שהייתם עושים בדרך כלל עם משחת שיניים. ההליך אמור להימשך כשתי דקות.

חומץ תפוחים ולימון הם המרכיבים המושלמים למרקם הלבנת שיניים טבעי. אם אינך רוצה לשתות את הנוזל, תוכל להשתמש בו גם כמי שטיפת פה ולגרגר איתו כל יום במשך שבועיים.

הלבנת שיניים עם מלח

מלח הוא מינרל ותרכובת יוני. מלח משמש למטרות רבות והוא יכול לסייע בשיפור בריאות הפה שלך. זה יכול גם להלבין את השיניים באופן טבעי וזה נעשה באמצעות שלושה חלקים מלח וחלק אחד של מי חמצן. פתרון זה צריך להיות מיושם על השיניים למשך דקה אחת ולאחר מכן לשטוף במים. המלח מורכב מיונים רבים, ואחד מהם הוא נתרן כלורי. נתרן כלורי ניתן למרוח על השיניים והוכח שהוא מלבין שיניים על ידי תגובה עם הסידן בשיניים. המלח גם ישנה את רמת ה- pH בפה, מה שעלול להוביל לחניכיים בריאות יותר, כמו גם לתת נשימה רעננה יותר.

הלבנת שיניים עם מי חמצן וסודה לשתייה

החומרים ישמשו אקונומיקה טבעית, מי חמצן וסודה לשתיה. אפקט ההלבנה מושג על ידי הסרת כתמים מהשיניים ותהליך זה אינו כולל מרכיבים שוחקים. צחצוח סדיר יידרש למשך כ 1-2 דקות על מנת לטפל בשיניים המוכתמות בתה או קפה.

הלבנת שיניים עם שמן זית או שמן קוקוס

מלבינים את השיניים עם שמן זית או שמן קוקוס. ראשית, מערבבים את שמן הקוקוס או שמן הזית עם מספיק סודה לשתיה ליצירת עיסה (יחס של 1: 1) לאחר מכן, מרחו את התערובת על השיניים בעזרת מברשת שיניים. השאירו אותו כ -5 דקות לפני שאתם שוטפים אותו. לשמן קוקוס יש תכונה הלבנה טבעית בשל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי פטרייתיות. יש לו גם אחוז גבוה של חומצה לאורית שיכולה לסייע במאבק ברובד, בחללים ודלקת חניכיים. הוא חסר ריח וחסר טעם ולכן ניתן לערבבו עם מזון או קוסמטיקה מבלי לשנות את טעמו או ריחם. שמן זית לעומת זאת הוא מקור טוב לוויטמין E שיכול להפחית דלקות ולחזק את אמייל השן כדי למנוע מהשיניים להכתים על ידי חומצות המיוצרות במהלך אכילה או שתייה של מזון חומצי.

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר את השינה

איך אפשר לשפר את השינה שלי?

למצב השינה שלנו יש השלכות משמעותיות על הבריאות הפיזית, הרווחה הנפשית ואיכות החיים הכללית. על אף חשיבות זו, אנשים רבים מתמודדים עם בעיות שינה שונות,

הקשר בין מזרון לכאבי גב

הקשר בין מזרון לכאבי גב

אם אתם סובלים מכאבי גב כרונים, אז בטוח שכבר התחלתם לבדוק כמה כיוונים כדי למצוא את המקור לבעיה ואז לטפל בה. העניין הוא שבהרבה מאוד

מותגי האיפור הפופולריים ביותר

בעולם כמו היום, איפור הפך לחלק משגרת הבוקר בחיי היומיום עבור אנשים רבים. תעשיית היופי גדלה באופן אקספוננציאלי, ומציעה שפע של מותגים הנותנים מענה להעדפות,

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן