בגדי מעצבים לנשים

תוכן עניינים

עולם האופנה הוא עולם רחב ידיים המציע אפשרויות אינסופיות לנשים שמחפשות להביע את עצמן ואת אופיין הייחודי דרך הבגדים והאקססוריז. בגדי מעצבים לנשים אמנם יקרים יותר, אך הם בהחלט מסמלים מעין סמל סטטוס מסוים אשר מושך נשים רבות המעוניינות להזדהות עם הסטטוס היוקרתי ולהציג אותו בפני הסביבה.

בעבר ההנחה הגורפת הייתה שבגדי מעצבים לנשים הם מנת חלקם של העשירון העליון, וכי רק נשים אמידות יכולות להרשות לעצמן לרכוש את הבגדים הנכספים. אולם כיום, יותר ויותר נשים ממעמד הביניים מרשות לעצמן לרכוש פריטים ובגדי מעצבים – על מנת להזדהות עם הסטטוס היוקרתי שמגיע עמם.

לא לעשירים בלבד

מותגים כמו "לואי ויטון", "גוצ'י" ועוד, היו מזוהים בעבר עם העשירון העליון בלבד. שכן פריטי הלבוש יקרים בהרבה מבגדים של חברות אופנה מוכרות יותר. אולם כיום, יותר ויותר נשים ממעמד הביניים מחזיקות בפריט אופנה אחד לפחות של אחד מן המותגים הללו – גם אם הדבר אומר שיחסכו זמן רב על מנת לרכוש תיק אחד בלבד.

יתרה מכך, אנו חיים כיום בעידן הטכנולוגי שהוליד תופעה חדשה – "בלוגריות" או בשמן המוכר יותר "פאשניסטיות". נשים צעירות שעבודתן מתקיימת בעיקר בגבולות הרשת החברתית, בהן הן למעשה מציגות בפני כל את הסטייל האישי שלהן. רבות מהן אכן מחזיקות במלתחה שבנויה בעיקר מבגדי מעצבים יקרים.

לסיכום, משנה לשנה החשיבות של עולם האופנה דווקא הולכת וגוברת, ניתן לראות יותר ויותר נשים שמבחינות את הכוח הטמון בבגדים ונענות בשמחה למשימה – לבטא את עצמן, את ייחודן וטעמן האישי דרך הבד, הגזרה והצבע. בגדי המעצבים נועדו לייחס לעצמנו את סמל הסטטוס היוקרתי שכולן רוצות, תוך שמירה על איכות והתכתבות מתמדת עם טרנדים מתחלפים.

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

Portrait of a brutal bearded man in a red jacket and hat among the mountains

ג'קטים וקרדיגנים- להוסיף לכל לוק

בטח ראיתם אותם בחנויות בלי סוף, ג׳קטים וקרדיגנים אלו פריטי הלבוש שיוכלו לעזור לכם להשלים כל לוק שתרצו. בעיקר עבור עונות המעבר, אך לא רק,

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן