הצעירו את עורכם עם חומצה היאלורונית- המדריך האולטימטיבי

תוכן עניינים

כיצד נתמודד עם עור מזדקן?

במשך השנים מתחוללים שינויים רבים בעור הפנים, הרקמות והשרירים וחלק גדול מזה תלוי בגנטיקה הטבעית, אך גם הרגלי חיים שונים יכולים לעשות את שלהם, כתוצאה מזה אנו עשויים לקבל מראה עור פנים זקן ועייף. קמטים, עור נפול ולא מתוח, שגורמים לנו להיראות מבוגרים ממה שאנו באמת. 

נשים וגברים רבים מחפשים אחר פתרונות לשיפור מראה עור הפנים. חלק בוחרים בהליכים כירורגיים, דבר שעולה לא מעט, ויש לו גם תופעות לוואי רבות. מי שרוצה להימנע מכל תופעות הלוואי וליהנות מטיפול בעל יתרונות רבים מעדיף לעשות פיסול פנים באמצעות הזרקות של חומצה היאלורנית.

אילו טיפולים להצערת הפנים ניתן לעשות עם חומצה היאלורנית? 

עיבוי שפתיים – הטיפול מתמקד במילוי, בשקעים ונפחים שנוצרים בשפתיים. התהליך עצמו מתבצע באופן טבעי בו החומצה ההיאלורנית מתפרקת ונספגת בגוף לאחר כ-24 עד 48 שעות. לאחר מכן, נשארת החומצה במשך חודשים רבים והיא מאיצה תהליכים של שיקום רקמות.

פיסול קו לסת – במסגרת השינויים המתרחשים בפנים עם הגיל, נוצר שינוי בלסת. כאשר הפנים מקבלות מראה נפול ועייף המכונה בפי רבים ’פני בולדוג‘. עם הזרקת חומצה היאלורנית ניתן לטפל מחדש בעניין.

מילוי שקעי עיניים – מראה שקוע מתחת לעיניים מעניק לפנים מראה עייף ומבוגר. זה מתרחש גם אצל נשים וגם אצל גברים, ולפעמים אפילו בגיל צעיר מאוד. באמצעות הזרקות חומצה היאלורנית ניתן למלא את שקעי העיניים כיד להקנות מראה צעיר יותר. 

פיסול אף – באמצעות הזרקות חומרי מילוי ניתן לבצע תיקון של פגמים באף ולעצב אותו מחדש. היתרון במקרה כזה הוא שתמיד ניתן לתקן במקרה שנרצה לשנות משהו בהמשך.

מהם מחירי הטיפולים של הזרקת חומצה היאלורנית להצערת הפנים?

המחיר מושפע מסוג החומצה שבה משתמשים מאחר וישנם יצרנים שונים שלא בעלי אותה איכות ועמידות. רצוי להתייעץ עם הרופא טרם הטיפול ולהבין מה סוג החומצה בה הוא משתמש. 

הזרקת חומצה היאלרונית מחיר– עבור פיסול פנים נעים בין 1,200-6,000 ₪, עבור עיבוי שפתיים יעלה 1,000-1,800 ₪, פיסול קו לסת יהיה 2,400-6,000 ₪, שקעי עיניים 1,400-2,000 ₪ ופיסול אף יעלה 1,000-3,600 ₪. 

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר את השינה

איך אפשר לשפר את השינה שלי?

למצב השינה שלנו יש השלכות משמעותיות על הבריאות הפיזית, הרווחה הנפשית ואיכות החיים הכללית. על אף חשיבות זו, אנשים רבים מתמודדים עם בעיות שינה שונות,

הקשר בין מזרון לכאבי גב

הקשר בין מזרון לכאבי גב

אם אתם סובלים מכאבי גב כרונים, אז בטוח שכבר התחלתם לבדוק כמה כיוונים כדי למצוא את המקור לבעיה ואז לטפל בה. העניין הוא שבהרבה מאוד

מותגי האיפור הפופולריים ביותר

בעולם כמו היום, איפור הפך לחלק משגרת הבוקר בחיי היומיום עבור אנשים רבים. תעשיית היופי גדלה באופן אקספוננציאלי, ומציעה שפע של מותגים הנותנים מענה להעדפות,

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן