מביך: מה קרה לעסק מהצפון כאשר שלח מסמך משפטי רשמי עם שגיאת כתיב קטנה באנגלית

תוכן עניינים

אם טרם שמעתם על המקרה המביך שקרה לאחרונה לעסק מהצפון, כנראה שתחום העיסוק שלכם הוא אינו משפטי.
בכל אופן, אנחנו כאן כדי לחשוף בפניכם את המקרה המביך ולא כדי לרכל חלילה, אלא כדי שתוכלו ללמוד ממנו.
מדובר במסמך משפטי רשמי שנכתב על ידי בעל העסק. שגיאת כתיב קטנה באנגלית שהופיעה במסמך גרמה שלא במכוון לסגירת העסק בעקבות פשיטת רגל. הסיבה לכך היא החלטה שגויה של בעל העסק שבחר לתרגם את המסמך בעצמו כדי לחסוך בתשלום עבור חברה לתרגום מסמכים.
בשורות הבאות נשתף אתכם מדוע חשוב לפנות לחברה שמציעה שירותי תרגום כדי שלא תצטרכו להתמודד עם מקרה דומה בעצמכם.

  1. דיוק זו מילת מפתח בכל הנוגע לתרגום מסמכים

חשפנו בפניכם את התוצאה של מסמך שאינו נכתב על ידי חברה שמציעה שירותי תרגום מקצועי, כך שאתם יודעים מהן ההשלכות של מצב כזה. בכל זאת, חשוב לנו לציין בפניכם כי תרגום של מסמכים אצל חברה כזו עשוי לעלות לא מעט כסף. זו הסיבה כנראה שרבים (וגם בעל העסק מהצפון) בוחרים לחסוך בהוצאה ולתרגם את המסמך באופן עצמאי.
אם אתם צריכים למסור מסמך משפטי בקרוב, דעו שאין זה משנה אם סיימתם 5 יחידות באנגלית או אם אנגלית היא שפת האם שלכם, אתם צריכים למסור את המסמך לחברה שתבצע עבורכם תרגום מקצועי.
תוהים מדוע? פירוט בנושא יובא בפניכם בפסקה הבאה.

  1. חשוב להכיר לעומק את השפה המשפטית

אין זה מספיק לדעת את השפה האנגלית על כל בוריה, אתם צריכים גם להכיר לעומק את השפה המשפטית.
אם תשאלו את בעל העסק מהצפון, הוא צפוי להגיד לכם שבזמן שהוא ערך את התרגום, הוא נתקל בכמה מילים שלא היו מוכרות לו והוא בחר לדלג עליהן או שהוא ביצע תרגום עבורם אבל לא היה בטוח שמדובר בתרגום מדויק.
מהתרחיש הזה אתם יכולים ללמוד כי מעבר לחשיבות בפנייה לחברה שתבצע עבורכם שירותי תרגום מקצועי, אתם צריכים לבדוק שיש לחברה מתרגמים שבקיאים בכל הנוגע לשפה המשפטית.
כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו בסופו של דבר, תרגום מסמך ברמה הגבוהה ומבלי שגיאות.

לסיכום,

תהיו חכמים, אל תהיו בעל העסק מהצפון שבחר לחסוך בהוצאה כלכלית לא גבוהה מידי.
נספר לכם שכעת הוא מבזבז את זמנו בניסיון לשנות את הסטטוס של העסק שלו, כך שבסופו של דבר, הוא הוציא לא מעט כסף על כל הסיפור.
אם יש לכם מסמך שדורש ביצוע תרגום והופניתם על ידי גורם מקצועי אל חברה לתרגום מסמכים, תבחרו בדרך הנכונה ביותר ופשוט תיצרו קשר עם החברה. מדובר בהוצאה חד פעמית שתחסוך לכם בסופו של דבר, מבוכה ומאמץ. 

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

העולם המופלא של גאדג'טים למטבח

גאדג'טים למטבח עשו דרך ארוכה בשנים האחרונות, ומציעים מגוון כלים שנועדו להפוך את הבישול לקל, מהיר ומהנה יותר. בין אם אתה שף מקצועי או טבח

Cheerful couple of white-haired retired enjoying sport activity with their electric bicycles

עלות אופניים חשמליים

אי אפשר לדבר על קבלת החלטות מבלי להתייחס לנושא הכספי. פעמים רבות כסף יקבע האם אנו יכולים להרשות לעצמנו לעשות משהו או לא. כך למשל

Jack russel puppy on white carpet

איפה אפשר לאמץ חיה ומה התהליך?

חיות בית הינם בין הדברים שכלנו חולמים עליהם. איזה כיף להגיע הביתה, ושמישהו על 4 מקשקש בזנבו לרגע הגעתך חזרה הביתה. בכנות, אין תחושה משמחת

Cropped view of young woman stroking scottish fold cat

איך להתאים את המזון לחיה שלי?

התחום של מזון חיות התפתח מאוד בשנים האחרונות. לאוכל שאנו מאכילים את חיית המחמד שלנו ולאיכותו יש השלכה ישירה על מצבה הגופני ועל בריאותה. ניתן

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן