מה המקצועות המבוקשים לשנת 2022

תוכן עניינים

חושבים מה ללמוד? המאמר הזה מיועד במיוחד בשבילכם! כאן תוכלו לקבל מידע על כל המקצועות המבוקשים ביותר בשנת 2022 שעבורם תוכלו לקבל משכורת מתגמלת.

אנשי data

עולם ההיי טק הוא העולם הרווחי ביותר מבחינת גובה המשכורת. יש ביקוש רב לאנשים שעוסקים ב-data  כלומר במדעי הנתונים. תפקידים אלו דורשים יכולות הפקת מסקנות ולמידה ממערכות נתונים. התחום הזה רלוונטי לעוד מגוון תחומים אחרים כמו אסטרטגיות שיווק, מחקרים וניתוח נתונים. כמו כן, ה]קת מסקנות מנתונים עוזר מאוד לבתי עסק להסיק מסקנות מקצועיות וללמוד על מגמות אצל הלקוחות.

מהנדסי אבטחת מידע

תחום ההנדסה הוא תחום רווחי מאוד בעולם ההי טק ויש לו בקוש אדיר. חברות רבות דואגות לאבטח מידע אודות נתונים שיש ברשותן על מנת למנוע מהם להגיע למקומות אחרים. יש גידול עצום בביקוש למאבטחי מידע שנועדו להגן על מוצרים ושירותים רבים שמהווים נכס לחברה.

מפתחים של java

Java  היא שפת תכנות בעלת ביקוש גבוה בעולם הייטק. השפה נמצאת בשימוש רב ונחשבת למבוקשת מאוד ובעלת כמות משרות גבוהה. הדבר טמון בין היתר בעובדה שהענן מתבסס הרבה על שפה זו, מה שהופך את הידע בשפה למבוקש מאוד בהייטק.

אנשי QA

לאור העובדה שיש עליה רבה בשפות התכנות ופיתוח אלגוריתמים וקודים, יש ביקוש לאנשים שיוכלו לבדוק את התוכנה שמתכנתים אחרים בחברה פיתחו. זה בדיוק תפקידם שך בודקי התוכנה שהביקוש אליהם רק הולך וגדל.

לסיכום,

אם אתם מתלבטים מה ללמוד ומעדיפים ללכת למקצוע שיש לו ביקוש רב בשוק שתוכלו להרוויח ממנו, כדאי לשקול ברצינות על כל אחד מהכיוונים שבמאמר.     

נשמח לקבל מכם ביקורת!
5/5

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

עוד באתר >>

Woman in strict clothes, gangster style, mafia

להתלבש קלאס באפס מאמץ

רוצים להתלבש בקלאס, אבל בלי להיראות מתאמצים או מתאמצות יותר מדי? כאשר מכירים את הכללים הנכונים, אפשר להתלבש בקלאס, אך גם באפס מאמץ.  טישרט לחובבי

קרא עוד...

אודות toptotop

toptotop הינו פורטל תוכן המנגיש לכם את המאמרים הכי חדשים במגוון מדורי תוכן לרשותכם! רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר? הצטרפו עכשיו לרשימת הדיוור שלנו ואל תפספסו את הכתבות החדשות שלנו!

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

היי טק

חברות השמה להייטק

חברות השמה להייטק הפכו לשחקן מפתח וחשוב ביותר בשוק התעסוקה הישראלי. עם הצמיחה המהירה של ענף ההיי-טק בישראל בעשורים האחרונים, נוצר צורך הולך וגובר בכוח

Group of students studying in university library

פרסום ושיווק – תואר או תעודה?

עולם הפרסום והשיווק מציע אפשרויות תעסוקה רבות ומרתקות. עם זאת, לא מעט אנשים תוהים מה בדיוק שער הכניסה לעולם הזה וכיצד להשתלב בו בצורה הטובה

הצטרפו אל רשמית הדיוור שלנו!

וקבלו עדכון בכל פעם שתוכן חדש עולה לאתר!

דילוג לתוכן